اول مو: می‌خواهم با بارسا جام ببرم، جام‌های زیاد_آفتاب وطن

اول مو می‌خواهم با بارسا جام ببرم، جام‌های زیاد آفتاب وطن


به گزارش آفتاب وطن

دنی اول مو سالی رویایی را پشت سر گذاشت، قهرمان اروپا شد و به ‌بارسا پیوست. ولی او به مار کا او گفت هم چنان آرزوهای بسیاری دارد.

دسته بنی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

اخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع

[elementor-template id="12163"]