گوگل هوش مصنوعی مولد اختصاصی برای تبلیغکنندگان اراعه میکند
[ad_1]
گوگل هوش مصنوعی مولد جدیدی برای ایجاد تبلیغات معارفه کرده است. این ابزار در همه مراحل تبلیغات، از نوشتن سرتیتر تا متنها و ساخت تصاویر، به یاری تبلیغکنندگان میآید. این هوش مصنوعی برای آژانسهای تبلیغاتی و این چنین مشاغل خانگی که دسترسی به ابزارهای ایجاد محتوای خلاقانه ندارند، اراعه میبشود. با منفعت گیری از پرامپتهای متنی، تبلیغکنندگان میتوانند متن و تصاویری خلاقانه ایجاد کنند و آنچه را که مدنظرشان است، از هوش مصنوعی بخواهند.
براساس گزارش گوگل، این هوش مصنوعی هیچ دو عکس شبیهی ایجاد نخواهد کرد؛ ازهمینرو کسبوکارها دیگر دلواپس این نخواهند می بود که رقیب آنها از تصاویر و محتواهای یکسانی منفعت گیری کند. این هوش مصنوعی برای افرادی که از سرویس Performance Max گوگل برای ایجاد کمپین تبلیغاتی منفعت گیری میکنند، بهصورت مرحلهای در دسترس قرار میگیرد. درحالحاضر نسخه بتا این هوش مصنوعی اراعه شده است.
هوش مصنوعی تازه گوگل برای تبلیغکنندگان
یک ابزار ویرایش عکس شبیه Magic Editor که در پیکسل ۸ اراعه شده می بود نیز بهزودی در دسترس قرار خواهد گرفت. در یکی از مثالهای اراعهشده توسط گوگل، یک کاربر برای محصولات مراقبت پوستی خود بعدعرصه سوژه را با یاری این ابزار با درخت کریسمس جانشین کرد تا مناسب کمپین تعطیلات آخر سال باشد. علاوهبراین، این ابزار میتواند در موقعیتهای گوناگون و برای محصولات گوناگونی به کار بیاید.
Performance Max بهعنوان اولین کمپین مبتنی بر هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۱ راهاندازی شد تا در همه ابزارهای گوگل ادز ازجمله نوار جستجو، جیمیل، گوگل دیسکاور، یوتوب و گوگل مپ به یاری بازاریابها بیاید. اکنون این هوش مصنوعی کار را برای راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی آسانتر کرده است.
این چنین مطابق حرف های گوگل، همه محتوای تبلیغاتی تولیدشده توسط هوش مصنوعی شامل واترمارک و متادیتا خواهد می بود. این واترمارک برای یاری به شناسایی محتواهایی است که با هوش مصنوعی ساخته شدهاند. گوگل اظهار کرده که نسخه بتای این هوش مصنوعی فعلاً در ایالاتمتحده در دسترس قرار گرفته است.
[ad_2]
منبع