۵ علت انتخاب پلتفرم تبلیغات دیجیتال دارت ادز برای رشد کسب و کار
[ad_1]
سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایشدهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.
امروزه تبلیغات دیجیتال یکی از به صرفه ترین و موثرترین راه های تبلیغ برای کسب و کارها است. بدون شک برای تشکیل کمپین های تبلیغاتی موثر باید چهارچوب و اصول های تبلیغاتی دیجیتال را مراعات کرد، منفعت مندی از یک پلتفرم تبلیغات دیجیتال معتبر الزامی است. دارت ادز یک پلتفرم تبلیغات دیجیتال است که به گفتن یک پلتفرم بین المللی دسترسی به کانال های تبلیغاتی را برای ایرانیان فراهم آورده است. در ادامه با ۵ مزیت انتخاب پلتفرم تبلیغات دیجیتال دارت ادز آشنا می شوید
اهمیت تبلیغات دیجیتال چیست؟
تبلیغات دیجیتال یکی از مرسوم ترین روشهای ترویج کسب و کارها در دنیای آنلاین است. به این علت رقابت در عرصه دیجیتال روز به روز زیاد تر و سختتر میشود. از آنجا که رقبای آنلاین کسب و کارها با اتخاذ روش ها و انواع تبلیغات دیجیتال تلاش در وجود موثر در بازار آنلاین را دارند، به این علت نباید از اهمیت تبلیغات دیجیتال برای رشد کسب و کارخود چشم بپوشید!
بعد در این عرصه هم رقابت سختی شکل گرفته که برای پیروزی در آن، باید از بهترین ابزارها پشتیبانی گرفت. یکی از راه هایی که می تواند علتبرتری در برابر کسب و کار رقیب بشود، منفعت گیری از پلتفرم های تبلیغات دیجیتال است. اما علت آن چیست؟
اولین قدم برای رقابت در فضای دیجیتال انتخاب یک پلتفرم تبلیغات دیجیتالی معتبر است. این پلتفرم باید امکانات ملزوم را برای رصد و تحلیل و در نهایت بهبود نتایج تبلیغات را در دسترس کسب و کارها قرار دهد. برای مثال پلتفرم بین المللی دارت ادز با در اختیار داشتن امکانات و مزایای تبلیغاتی نسبت به دیگر پلتفرم های ایرانی هیچگونه محدودیتی در اراعه تلیغات دیجیتال را ندارد.
اهمیت تبلیغات دیجیتال برای رشد کسب و کارها
با دقت به گسترش اینترنت و افزایش دسترسی اقشار گوناگون مردم به فضای دیجیتال، کسب و کارهای بسیاری از این ظرفیت دیجیتال منفعت گیری می کنند. نتیجه این فعالیت ها، گسترش منفعت گیری از شیوه های نوین بازاریابی و تبلیغات همچون تبلیغات دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ بوده است.
قابلیت رصد دقیق مخاطبان و کاربران، تدوین دقیق پرسونای مخاطب، مقصدگیری دقیق مخاطب، شخصی سازی مطلب های تبلیغاتی، جمع آوری و آنالیز دقیق اطلاعات رفتاری کاربران و … همه انها از مزیت های به کارگیری بازاریابی و تبلیغات دیجیتال می باشند.
در نتیجه، وقتی که بتوانید مخاطب مقصد خود را به خوبی بشناسید و او را با دقت تارگت کنید، می توانید مطلب های خود را مشابه با نیاز او شخصی سازی کنید. نتیجه آن، افزایش اثربخشی تبلیغات و بهبود نرخ برگشت اندوخته (ROI) خواهد می بود.
۵ علت مهم در انتخاب بهترین پلتفرم تبلیغات دیجیتال
همان طور که ذکر شد، پلتفرم تبلیغاتی دیجیتال زیاد حائز اهمیت است و در انتخاب آن باید دقت کرد. چرا که هر پلتفرمی دارای امکانات و ویژگی های متنوع تری می تواند باشد. تلاش کنید موردی را انتخاب کنید که همه خواسته های شما را یکجا برآورده کند.
از بین پلتفرم های تبلیغات دیجیتال، سرویس دارت ادز امکانات کاملی را اراعه می کند. اگر تصمیم منفعت گیری از یک پلتفرم تبلیغاتی دیجیتالی را برای تبلیغ کسب و کار خود دارید، نظر می کنیم بازدید ۵ مزیت سرویس دارت ادز را مطالعه کنید.
هزینه تبلیغاتی به صرفه
او گفت و گو هزینه و بودجه کسب و کارها برای فعالیت های تبلیغاتی، یکی از عوامل موثر در انتخاب استراتژی و شیوه تبلیغات است. اما شیوه دیجیتال این قابلیت را دارد که هر کسب و کار بتواند مشابه با بودجه خود، از ابزارها و رسانه های تبلیغاتی منفعت گیری کند. این امکان در پلتفرم تبلیغات دیجیتال دارت ادز با تمرکز روی شیوه هایی که صرفه اقتصادی و کارایی بیشتری دارند، فراهم شده است.
بعد اگر بودجه محدود یا بیزینس کوچکی دارید، دلواپس او گفت و گو تبلیغات خود نباشید. فقط کافی است با یک استراتژی درست و برنامه بازاریابی و تبلیغات اصولی، داخل عرصه شوید. در این عرصه، می توانید از مشورت افراد متخصص منفعت گیری کنید. این چنین تلاش کنید کمپین خود را از طریق پلتفرم هایی پیش ببرید که تناسب بیشتری با استراتژی های تبلیغاتی شما دارند.
اما اگر بخواهیم در او گفت و گو هزینه کمپین های تبلیغاتی مثال بزنیم، به گمان زیاد بهترین نمونه، تبلیغ کلیکی است. نحوه محاسبه هزینه تبلیغات کلیکی فقط بعد از عمل کاربر انجام می بشود که جهت صرفه اقتصادی آن شده است. اگر بودجه محدودی برای تبلیغ کسب و کار خود دارید، یا به جستوجو بیشترین سودآوری از اجرای کمپین تبلیغاتی هستید، منفعت گیری از انواع تبلیغات کلیکی را در برنامه بازاریابی خود قرار دهید.
اما دقت به یک مسئله الزامی است. مهم ترین سرویسی که برای انجام این چنین تبلیغاتی وجود دارد، گوگل ادز یا سرویس تبلیغاتی گوگل است. متاسفانه این ابزار برای کاربران و کسب و کارهای ایرانی با محدودیت روبه رو است. برای عبور از این چنین مشکلاتی، می توانید از خدمات شرکت هایی همچون دارت ادز منفعت گیری کنید.
مخاطبان مقصد خود را دقیق تر تارگت می کنید!
نوشته فرد دیگر که در او گفت و گو تبلیغات اهمیت بسیاری دارد، تارگت کردن مخاطب مقصد است. مردم علاقه چندانی به دیدن تبلیغات نامرتبط ندارند. اگر قرار باشد برای دیدن این چنین محتوایی زمان بگذارند، ترجیح می دهند تبلیغی را ببینند که به نیازشان مربوط باشد و راه حلی برای آن اراعه دهد.
کسب و کاری که روی تبلیغات خود هزینه می کند، قطعا به جستوجو کسب نتیجه است. این بازده وقتی بهدست می آید که تبلیغ در قدم اول، به دست مخاطب مقصد برسد و در قدم سپس، روی او تاثییر بگذارد. منفعت گیری از شیوه های تبلیغ دیجیتال پشتیبانی بسیاری در جهت رسیدن به این اهداف می کند.
در زمان انتخاب پلتفرم تبلیغات دیجیتال، حتما دقت کنید که ابزارهایی برای هدفگیری مخاطب داشته باشند. پلتفرم دارت ادز با اراعه کمپین های گوناگون و شیوه های گوناگون تبلیغات دیجیتال، امکان هدفگیری دقیق مخاطبان را فراهم کرده است.
کسب و کارها می توانند با منفعت گیری از این قابلیت، تبلیغات را بر پایه ویژگی های مخاطب مقصد همچون شهر یا سرزمین محل زندگی، جنسیت، سن، شغل و … شخصی سازی کنند. این چنین تبلیغاتی علاوه بر هدفگیری دقیق مخاطب، تاثیرگذاری بیشتری هم خواهند داشت. در نتیجه، بازده کسب و کار از هزینه های تبلیغاتی بالاتر می رود.
از ترافیک واقعی برخورداری می شوید!
در کنار دو نوشته قبل، یعنی بهینه سازی مخارج و هدفگیری دقیق مخاطب، منفعت گیری از پلتفرم تبلیغات دیجیتال دارت ادز مزیت های فرد دیگر هم دارد. یکی از آن ها، تشکیل ترافیک واقعی برای کانال های گوناگون کسب و کار در فضای دیجیتال است.
بیزینسی را در نظر بگیرید که سایت خود را راه اندازی کرده و برای طراحی قسمت های گوناگون آن، زمان و هزینه بسیاری صرف کرده است. اما این تلاش ها تا هنگامی توسط مخاطب و کاربر دیده نشود، هیچ نتیجهای نخواهد داشت. برای رسیدن به این مقصد، باید از شیوه ها و کمپین های افزایش ترافیک واقعی منفعت گیری کرد.
یک پلتفرم تبلیغات دیجیتال باید برای جواب به این نیاز کسب و کارها امکاناتی را فراهم کرده باشد. مثالای از این ابزارها، کمپین های تبلیغات نصبی یا نمایشی پلتفرم دارت ادز است. این دو امکان، برای صاحبان سایت یا اپلیکیشن زیاد موثر خواهند می بود. از طریق کمپین های نصبی، می توانید کاربران را از کانال های گوناگون، به سمت اپلیکیشن خود هدایت کنید تا نفرات بیشتری آن را نصب کنند. این چنین اگر به جستوجو بهبود ترافیک سایت و در نتیجه، بالا بردن فروش خود هستید، می توانید از کمپین های نمایشی و حتی اکشنی پلتفرم تبلیغات دیجیتال منفعت گیری کنید.
این مسئله را هم در نظر داشته باشید که دارت ادز امکان دسترسی به بیشتر از ۵۰ میلیون کاربر فعال ایرانی در سایت های داخلی و خارجی را فراهم می کند. این ویژگی، یعنی ترافیک بالایی چشم به راه ورود به سایت یا اپلیکیشن شما است. فقط نیاز است تا با منفعت گیری از یک برنامه موثر، آن ها را در جهت مورد نظر هدایت کنید.
قابلیت بهینه سازی ترافیک و مخاطبان
در کنار جذب ترافیک و افزایش آن، باید روی بهینه سازی کاربران ورودی هم دقت داشت. منظور از بهینه سازی، این است که کاربرانی به سایت هدایت شوند که به نوشته کسب و کار ربط دارند و محصولات و خدمات آن، می تواند پاسخگوی نیاز آن ها باشد.
این مقصد، از طریق انتخاب کلمات کلیدی مناسب (برای گوگل ادز)، تعیین نوع کیورد (تطابق کامل، تطابق عبارت و … برای گوگل ادز)، تشکیل محتوای مناسب، طراحی دلنشین بنرهای تبلیغاتی و … قابل دستیابی است. سپس از آن که همه چیز برای اغاز کمپین آماده شد، باید تبلیغات خود را در بهترین رسانه ها انتشار کنید.
یکی از مهم ترین نقاط قوت یک پلتفرم تبلیغات دیجیتال، دسترسی آن به رسانه های گوناگون است. این کار، پشتیبانی می کند تا کمپین تبلیغاتی به طور همه جانبه اجرا بشود. مزیت فرد دیگر که این ویژگی به همراه دارد، امکان گزینش از بین رسانه های گوناگون است.
هنگامی قرار است ترافیک بهینه به سمت سایت یا اپلیکیشن هدایت بشود، رسانه نمایش دهنده تبلیغ اهمیت بسیاری اشکار می کند. دارت ادز به شما پشتیبانی می کند تا تبلیغات خود را در رسانه های پرمخاطب به نمایش بگذارید. از آن جایی که تنوع رسانه ها در این پلتفرم تبلیغاتی بالاست، بعد می توانید موردی را انتخاب کنید که به نوشته کسب و کارتان ربط بیشتری دارد.
شبکه نمایشی ۱۴ سرزمین گوناگون درسترسی دارید!
با داشتن شبکههای گسترده نمایشی در ۱۴ سرزمین گوناگون، دارت ادز تبلیغات انلاین تبلیغ کنندگان را به طور گستردهای در کشورهای گوناگون نمایش می دهد. بر پایه آمارهای انتشار شده ، در سال ۱۴۰۱ شبکههای نمایشی دارت ادز در هند با مقدار ۱۷۰۰۰۰۰۰۰۰ ، در پاکستان با ۱۲۰ میلیون و در عراق با ۵۵ میلیون ترافیک سه سرزمین دارای بیشترین مقدار ترافیک در تبلیغات انلاین دارت ادز بوده اند. این اطلاعات مشخص می کند که در کشورهایی با جمعیت بالا و با منفعت گیری گسترده از اینترنت، تبلیغات دیجیتال به یکی از بهترین راه حلها برای جذب مخاطبان تبدیل شدهاند. به این علت پیاده سازی تبلیغات آنلاین به واسطه پلتفرم دارت ادز در این کشورها تبدیل دسترسی به ترافیک و در نهایت فروش بیشتری خواهد شد.
پلتفرم تبلیغات دیجیتال دارت ادز برای پاسخگویی به این نیاز کسب و کارها، سه سرویس تبلیغات بنری، تبلیغات درون برنامهای و پوش نوتیفیکیشن را اراعه می کند. هر سه روش، از شیوه های اثربخش تبلیغ دیجیتال محسوب می شوند که بازده مناسبی برای شرکت ها خواهند داشت.
برای اجرای تبلیغات بین المللی از طریق این سه سرویس، می توانید مخاطبانی را از کشورهای گوناگون از جمله هند، پاکستان، عراق، عربستان، ترکیه، امارات، کویت، قطر، آذربایجان، عمان، بحرین، افغانستان و ارمنستان مقصد بگیرید.
نتیجه گیری
در کل، تبلیغات دیجیتال به دلایل گوناگون، برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک قابل منفعت گیری می باشند. در این شیوه تبلیغاتی، مدیریت هزینه ها بهتر صورت می گیرد و برای اغاز، به بودجه کمتری نیاز است. در ضمن بهعلت هدفگیری دقیقتر مخاطبان مقصد، نرخ تبدیل بهبود می یابد و نرخ برگشت اندوخته یا ROI افزایش خواهد داشت.
برای منفعت مندی از این مزیت ها، می توانید از پلتفرم های تبلیغات دیجیتال منفعت گیری کنید. در این نوشته، به بازدید ۵ ویژگی پلتفرم تبلیغات دیجیتال دارت ادز پرداختیم. دارت ادز با سابقهای که در عرصه تبلیغات بین المللی و تشکیل پلتفرم های مرتبط دارد، گزینه مناسبی برای کسب و کارهای گوناگون است. اگر به دریافت این چنین خدماتی نیاز دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی، با تیم دارت ادز در تماس باشید.
[ad_2]
منبع