همکاری بلوط و کاریزما؛ سرویس بعدانداز خودکار طلا معارفه شد_آفتاب وطن
[ad_1]
به گزارش آفتاب وطن
اپلیکیشن اندوختهگذاری و بعدانداز بلوط در همکاری با گروه مالی کاریزما، سرویس بعدانداز خودکار طلا مبتنیبر بیمه عمر را برای کاربران خود راهاندازی کرد. این سرویس به کاربران زمان اندوختهگذاری در طلا میدهد.
به گزارش دیجیاتو، مدیران بلوط و کاریزما سرویس اندوختهگذاری خودکار طلا را در هفدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، رونمایی کردند. این سرویس با مقصد تنوعبخشی به ابزارهای اندوختهگذاری و سادهسازی فرایند بعدانداز، در سبد محصولات بلوط قرار میگیرد و این زمان را در اختیار کاربران قرار میدهد که در بستری شفاف، امن و تحت نظارت بیمه مرکزی روی طلای با پشتوانه اندوختهگذاری کنند و بتوانند برای خود طلا بعدانداز کنند. کاربران میتوانند مقدار دلخواه از شمش طلای ۲۴ عیار را مبتنیبر بیمه عمر و بدون نیاز به نگهداری فیزیکی از طریق اپلیکیشن بلوط بخرند.
«هومن مسگری»، مدیرعامل بلوط و معاون شراکتها و اندوختهگذاریهای داتین، در مراسم رونمایی سرویس بعدانداز خودکار طلا و در تشریح همکاری کاریزما و بلوط او گفت: «همکاری بلوط و کاریزما مبتنیبر همافزایی شکل گرفته است. این همکاری نقطه تلاقی تخصص مالی و فناوری کاربرپسند است و مشخص می کند میتوان حوزه سنتی همانند طلا را با زیرساخت دیجیتال، بیمه عمر و نظارت نهادهای رسمی ترکیب کرد و سرویسی نوآورانه آفرید.»
او افزود: «اکنون بعدانداز طلا بهصورت سرویس در بلوط راهاندازی شده و بهزودی بقیه مطرحهای کاریزما را نیز با مقصد تسهیل دسترسی کاربران به سرویسهای اندوختهگذاری و بعدانداز راهاندازی می کنیم.»
«علی تیموری»، مدیرعامل گروه کاریزما، با اشاره به اهمیت استعداد کاربری در محصولات مالی اظهار کرد: «مقصد ما از اراعه سرویسهای مدیریت ثروت این است که با سادهسازی فرایندها، پیچیدگیهای بازار اندوخته را برای کاربران رفع کنیم.»
او به اهمیت مطمعنبخشی به کاربران اشاره کرد و افزود: «مراعات الزامات نظارتی و تشکیل فضای یقین برای کاربران، مدام از برتریهای ما بوده است تا مطمعن خاطر اندوختهگذاران را جلب کنیم. از نظر دیگر، بهگفتن اراعهدهنده خدمات مالی، تلاش میکنیم نیازها و ویژگیهای بی همتا کاربران و بازار مقصد هر مجموعه را در نظر بگیریم تا بتوانیم نقش موثری در تکمیل سبد خدمات مالی ایفا کنیم.»
تیموری در ادامه گفت: «ساختار تنظیمگری محکمی که پشت این سرویسها قرار دارد و بر آن نظارت میکند، میتواند در قیاس با سرویسهایی همانند طلای آبشده، عاملی قوی برای جلب مطمعن اندوختهگذاران باشد.»
مسگری نیز با اشاره به رویکرد بلوط در گسترش دسترسی همگانی به خدمات مالی در ادامه گفت: «در مسیر گسترش فراگیری مالی، توانمندسازی کاربران از مأموریتهای مهم بلوط است و تلاش میکنیم با اراعه ابزارهایی ساده، قابلفهمیدن و مبتنیبر فناوری، مفهوم اندوختهگذاری را برای عموم مردم دستیافتنی کنیم. مقصد ما این است که هر کاربر، فارغ از سطح درآمد یا آشنایی با بازارهای مالی، بتواند سهمی از آینده مالی خود داشته باشد.»
سرویس بعدانداز خودکار طلا در کنار دیگر سرویسهای بلوط، بعدانداز در صندوقهای اندوختهگذاری در سه محور درآمد ثابت، سهامی و مختلط، قرار میگیرد.
بنا به اظهار مسگری، این سرویس آماده است و بعد از طی مرحله های درج در پلتفرمهای اراعه نرمافزار، حداکثر از ابتدای هفته آینده در دسترس اندوختهگذاران قرار میگیرد.
دسته بنی مطالب
[ad_2]