از جاده قدیم نرو، این روزا مسیر سلامتی از اتوبان تکنولوژی می‌گذره

از جاده قدیم نرو، این روزا مسیر سلامتی از اتوبان

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

چند وقتیست که بنرهای تبلیغات دکتردکتر را در سطح شهر می‌بینیم، آن هم درست در جایی که انتظارش را نداریم؛ بنرهایی که با یک روبان سفید از آیینه بغل راننده اکثر خودروها آویزان شده. روی این بنرها هم در کنار عکس ماشینی که در جاده بین دوراهی قدیم و تازه قرار گرفته نوشته شده که: از جاده قدیم نرو! به گمان زیاد شما هم این تبلیغات را دیده‌اید.

جاده قدیم کنایه‌ای از روش قدیمی گرفتن زمان دکتر و مصیبت‌های آن از اشکار کردن پزشک خوب و متخصص تا دسترسی به شماره‌تلفن، آدرس و هماهنگی با منشی مطب است. مسیر تازه هم که همان ثبت و دریافت نوبت آنلاین پزشک از سراسر ایران است، جاده‌ایست که با منفعت گیری از فناوری بسترش را دکتردکتر از زمان‌ها قبل برایمان هموار کرده.

مجموعه دکتردکتر به‌گفتن یکی از یکه‌تازان حوزه ثبت نوبت آنلاین پزشک، سهولت منفعت گیری از تکنولوژی و اینترنت را زیاد تر به رخ کشیده است.

اگر برایتان شگفت است که جاده، سفر و تکنولوژی با هم چه ارتباطی دارند؛ از شما دعوت می‌کنیم که قدم در مسیر پل ارتباطی که دکتردکتر بین خدمات پزشکی و فناوری به وجود آورده، بگذارید.

تشکیل کامل‌ترین لیست آنلاین شهر و تخصص، ثبت نوبت مشاوره حضوری یا ویزیت بدون مراجعه به پزشک به‌صورت تلفنی یا چت آنلاین، اولین امکانات تاثیرگذاری می باشند که از همان ابتدا دقت هر کاربری را به خود جلب می‌کند.

جستجوی دکتر و ثبت نوبت تنها با یک کلیک، بازدید نظرات حقیقی کاربران درمورد پزشک، دسترسی به اطلاعات کامل هر متخصص و حمایتشبانه‌روزی، بخشی از دیگر خدماتی می باشند که می‌توانید آنلاین و بدون محدودیت در دکتردکتر از آن‌ها منفعت‌مند شوید.

نقطه تمرکز دکتردکتر، حوزه سلامت دیجیتال است؛ آسان و سریع‌شدن پروسه دسترسی به پزشک و درمان، با اهمیت ترین مزیت این برند است.

این برند در تازه ترین رویکرد خود، مخاطبش را دعوت به‌کنارگذاشتن راه حلهای پر زحمت قدیم و تردد از مسیرهای تازه برای ورود به جاده سلامتی دعوت کرده است. مسیری که استعداد حرکت در آن، شدت و اثربخشی فناوری را در ذهن مخاطب تثبیت می‌کند.

برای تکمیل این مسیر، دکتردکتر صفحه لندینگ اختصاصی را طراحی و سفر در جاده سلامتی را در آن پیاده‌سازی کرده است. در این صفحه، امکان برقراری ربط آنلاین و تلفنی با پزشک وجود دارد یقیناً، نوبت آنلاین هم می‌توانید بگیرید.

به پاس این همراهی، کد تخفیفی یک ساله برای منفعت گیری از خدمات ویزیت تلفنی مخاطبین این صفحه در نظر گرفته شده؛ برای منفعت گیری از این کد، می‌توانید داخل صفحه لندینگ کمپین «از جاده قدیم نرو » شوید. این کد تا ۱۲ بار امکان منفعت گیری دارد.

گمان ما بر این است که کمپین تازه دکتردکتر، دقت مخاطبین تعداد بسیاری را به سمت این برند جلب کند؛ باید چشم به راه گزارش کمپین آنها ماند و بازخوردها را بازدید کرد. این چنین باید دید که باز هم از طرف این برند، این چنین کمپین‌‌هایی ادامه خواهد داشت یا نه؟!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ها درباره انتخابات، سیاست، اقتصاد، ورزش، حوادث، فرهنگ و گردشگری را در آفتاب وطن بخوانید.

[ad_2]

منبع