اینتر 2-2 بولونیا: نراتزوری کام بک خورد!

اینتر 2 2 بولونیا نراتزوری کام بک خورد





اینتر در حالی که ابتدا با دو گل از بولونیا پیش افتاده بود در نهایت دو گل دریافت کرد و دو امتیاز حساس خانگی را از دست داد.





[elementor-template id="12163"]


به گزارش “ورزش سه”، اینتر پس از هفت بازی و کسب 18 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به میلان در صدر سری آ قرار داشت و امروز در جوزپه مه‌آتزا میزبان بولونیا، تیم هشتم جدول، بود.

اینتر در 13 دقیقه توانست دو گل بزند و میهمانش را کاملا شوکه کند. نراتزوری که کار را کاملا هجومی شروع کرده بود، در دقیقه یازده روی یک ارسال کرنر به گل رسید.

کرنر را هاکان چالهان اوغلو فرستاد و آچربی با ضربه سری زیبا توانست گل نخست را به ثمر برساند. دو دقیقه بعد گل دوم نیز از راه رسید.

[elementor-template id="12258"]

لائوتارو در بیرون محوطه جریمه پاس خوبی از مارکوس تورام گرفت و با شلیکی سهمگین و تماشایی توانست تور دروازه بولونیا را به لرزه در بیاورد.

در دقیقه 19 بازی میهمان فاصله را به یک گل کاهش داد. اورسولینی ضربه پنالتی را گل کرد تا نتیجه 2-1 شود. نیمه نخست با برتری 2-1 نراتزوری به پایان رسید.

هفت دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که بولونیا گل دوم و تساوی را زد.

جاشوا زیرکیزی پاس عمقی فرگوسن را بیرون محوطه جریمه کنترل کرد و پس از یک چرخش با ضربه پای راست نه چندان محکم روی غفلت گلر و مدافعان اینتر گل تساوی را به ثمر رساند.

اینتر پس از دریافت این گل سراسر حمله شد و رفت تا گل مساوی را بزند ولی بولونیا نمی خواست یک امتیازی که به زحمت کسب کرده بود را از دست بدهد.

اینتر دو بار روی ضربات آچربی و آگوستو شانس گلزنی داشت ولی هر دو از دست رفتند. الکسیس سانچس در دقیقه 60 گلی زد که آفساید اعلام شد و VAR نیز آن را تایید کرد. اینتر در دقیقه 90 + 6 بازی خوش شانس بود که گل سوم را دریافت نکرد و یان زومر ناجی شد. در نهایت بازی با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

 


  • درخواست فوری کاخ سفید در روز حمله به عین الاسد|دیگر نزنید



منبع