علی عسگری به موسی مانه: صدرنشینی می‌خواهیم!_آفتاب وطن

1729689340 علی عسگری به موسی مانه صدرنشینی می‌خواهیم آفتاب وطن


به گزارش آفتاب وطن






مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس دیداری با سرمربی تازه و بازیکنان این تیم داشت.





[elementor-template id="12163"]



[elementor-template id="12258"]

به گزارش “افتاب وطن”، عبدالعلی علی‌عسکری که برای سفری کاری باید تهران را ترک می‌کرد، ساعتی سریعتر از زمان پرواز خود، به فرودگاه مهرآباد تهران رفت تا با بازیکنان و کادر فنی تازه استقلال دیداری داشته باشد.

علی‌عسکری بعد از خوش و بش با بازیکنان استقلال که بعد از انجام مسابقه روبه رو النصر عربستان از دبی به تهران برگشته بودند، به آن‌ها خسته نباشید او گفت و برای آن‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا آرزوی پیروزی کرد.

مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس این چنین به اعضای کادر فنی تازه استقلال خوشامد اختصاصی او گفت و برای آن‌ها در دوره تازه فعالیت‌‌شان در این باشگاه آرزوی پیروزی داشت.

علی‌عسکری در بخشی از سخن بگویید‌های خود با موسیمانه، او گفت: ما می‌خواهیم استقلال با هدایت شما به جایگاه واقعی خود یعنی صدر جدول و پیروزی‌هایی که جهت نشاط هواداران می‌شود، برسد.

 


  • علی دایی به فوتبال باز میگردد

دسته بنی مطالب

خبرهای ورزشی

اخبار پزشکی

اخبار اجتماعی

اخبار فرهنگی

کسب وکار

اخبار فناوری



منبع